úterý 17. března 2015

Food Tips I.

Tato rubrika byla na předchozím blogu dle mého názoru snad nejoblíbenější. I já se ráda dívám na fotky jídla, ale působí to na mě tak, že musím jít poté okamžitě vybrakovat ledničku :D Musím ale trošku s lítostí uznat, že dřív jsem si s úpravou jídla mnohem víc vyhrála. Teď jsem tak nějak zlenivěla. Ale mám v plánu nad jídlem opět začít víc přemýšlet, snažit se ho udělat ve zdravější variantě, ale aby zároveň bylo chutné a samozřejmě i dobře vypadalo, protože vy tady na blogu budete jíst pouze očima :D A jelikož mě brzo čeká týdenní volno v podobě jarních prázdnin, bude to ideální doba na zapojení mých kuchařských dovedností a vyzkoušení nových receptů (samozřejmě to bude hlavně doba kdy se budu učit k maturitě až se mi z hlavy bude kouřit, ale člověk musí i odpočívat a jak jinak než u jídla). Takže tady máte prvních pár fotek do této rubriky a slibuji že příště se víc vynasnažím o úpravu a pokusím se aby se mi míň při focení třepaly ruky :D
 
SNÍDANĚ: Bílý jogurt s Dobrým z ovsa (nejlepší objev za poslední rok!) s pomerančem 


 VEČEŘE: Smažené tofu se zeleninou a knackebroty


SNÍDANĚ: Ovesná s kakaem a tvarohem, zasypaná ovocným müsli 


OBĚD: Tagliatelle s rajčaty, česnekem a protlakem


OBĚD: Tagliatelle s rajčaty, tuňákem a bazalkou

 SNÍDANĚ: Ovesná kaše s kakaem, arašídovým máslem a hořkou čokoládou


 VEČEŘE: Kaiserka s máslem a tuňákem, zelný salát

OBĚD: Kuskus s mexickou zeleninou a s tofu



 

2 komentáře:

  1. jéé přesně takovéhle články potřebuji, bezva tipy :)
    kaiserka s tuňákem je super nápad:)

    OdpovědětVymazat
  2. mmm, ty tagliatelle vypadají úplně famózně :D rozhodně si je taky budu muset koupit..jak máš nejradši kaši? :)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat