pátek 22. ledna 2016

Jídlo, jídlo, jídlo!

S hrůzou jsem právě zjistila, že poslední příspěvek je ze začátku ledna a ten před ním byl někdy v září, což už relativně dlouhá doba je :D Ale mám skvělou výmluvu-škola! Momentálně procházím vysokoškolským peklem jménem zkouškové, ale čím více se učím, tím víc energie potřebuju, tím víc jím a tím víc času zabíjím v Tescu nakupováním jídla. Co se školy týče zbývají mi už "jen" 2 testy a jedna ústní zkouška, ale vzhledem k tomu, že na začátku zkouškového jsem měla 12 zkoušek/zápočtů tak mi toho fakt zbývá už jen málo.
 
Dnešní článek je tedy o jídle, ale všechno mi tak strašně chutnalo, že se o to s vámi musím podělit! :D


Asi největším a nejlepším objevem poslední doby je tato cizrnová pomazánka. To jsem tak jednou v rámci prokrastinace listovala letákem Tesca a viděla tam nejrůznější potraviny ze sekce "zdravá výživa" nebo něco na ten způsob a když jsem šla udělat svůj běžný brněnský nákup (protože tady nemám věčně plnou ledničku jako u maminky doma :( ... ) koupila jsem si i tuto pomazánku. Stála asi 20kč a je boží! Dneska jsem letěla pro další. Mají ještě tuňákovou, vajíčkovou, pikantní a křenovou a další druhy v pohankovém provedení. Takže určitě doporučuju :)

Od té doby co jsem v Brně jsem začala chodit na jumping (protože mě to hrozně baví a protože měli slevou akci na permanentky! ) a hned vedle fitka je DM drogerie takže tam chodím občas kupovat proteinové tyčinky. Tahle je asi moje nejoblíbenější a i když složení není úplně dokonalé (nutriční terapeut by měl jít příkladem..) tak si myslím že občas jako svačinka není špatná :) Každopádně se zkusím poohlédnout po nějaké proteinové tyčince bez palmového oleje. Což mě přivádí na otázku jestli se vyhýbáte palmovému oleji a nějak sledujete jak se to teď hrozně řeší? Přemýšlím že bych o tom případně napsala článek, protože přece jenom studuju výživu a něco co se dozvím bych mohla prostřednictvím blogu předávat dál, tak uvidím :)

Miluju oříšky, ale nekupuju si je hlavně kvůli mému studentskému rozpočtu :D Ale tenhle pytlíček který má 100 gramů stál asi 35kč což mi přišlo dobré, tak jsem si je koupila, jenom tak na zdravé mlsání :)

Opět další můj výlet do DM :D Jablečno-mangový džus-skvělé složení a velká dobrota! Myslím že mají víc druhů, tak se určitě mrkněte :) Stál asi 22kč.

Tofu pro mě není žádnou novinkou, ale teď jsem ho dlouho nejedla, protože se mi nějak zprotivilo. Ale řekla jsem si že zkusím i jiné než to obyč a do tohoto uzeného jsem se naprosto zamilovala! Mé vaření v Brně není nijak slavné, takže zamíchat osmažené tofu do kuskusu je takový ideál jak má můj skromný studentský oběd vypadat :D

3 komentáře:

  1. Letos jsem si říkala, že jsem ani nějaká divná, protože jsem toho ani tolik při učení nekonzumovala jako obvykle, což je pravdu divné, ale tak jsem aspoň ušetřila :D. Tak ti držím palce, ať už to peklo máš brzy úspěšně za sebou :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak přesně tu cizrnovou pomazánku jsem si včera v Tescu koupila, dneska se do ní dám a uvidím...:D :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mňááám tá tyčinka vyzerá úžasne. Inak tofu mám tiež rada, napr. v cestovinách :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat